Kan ik mijn bestellingen ook door VelopA laten assembleren en monteren (plaatsen)?

VelopA producten worden standaard niet-geassembleerd geleverd. U kunt deze producten (laten) assembleren en monteren (plaatsen) met behulp van montage-instructies beschikbaar in Assortiment. Indien u de producten op montage locatie wenst te laten assembleren en monteren (plaatsen) door VelopA, dan zal daarvoor een meerprijs gelden.

Voor meer informatie en de mogelijkheden neem contact op met onze afdeling Verkoop, tel. 071 582 15 00 / e-mail info@velopa.be

Levert VelopA ook producten op maat?

VelopA levert ook maatwerk producten. Onze maatwerkspecialisten hebben een jarenlange ervaring met uiteenlopende maatwerkprojecten. Zij zullen met u uw wensen bespreken. Lees meer informatie over onze maatwerkprojecten of neem contact op met onze maatwerkadviseur.

Is een bouwvergunning noodzakelijk?

Voor het plaatsen van een (fiets)overkapping is vaak een bouwvergunning vereist. Vraag dit na bij uw gemeente.

Wat is de garantietermijn van jullie producten?

De garantietermijn van de constructie en het materiaal van de geleverde producten is na aflevering vijf (5) jaar, tenzij anders is overeengekomen. Voor de coating op metaal, lak en beits op hout, bewegende delen en elektronische delen geldt een garantieperiode van één (1) jaar na aflevering.

Waarom zijn niet alle producten te koop in de webshop?

Overkappingen en maatwerkproducten zijn niet online te bestellen vanwege de complexiteit van de producten. Wel kunt u voor deze producten een offerte aanvragen middels de offerte button op de desbetreffende productpagina.

Ik ben een particulier. Kan ik bij VelopA bestellen?

VelopA levert niet aan particulieren. Bestellingen door particulieren zijn daarom niet mogelijk.

Waar vind ik de Algemene voorwaarden?

U kunt onze Algemene voorwaarden lezen op de Over VelopA pagina.

Ik heb een klacht. Wie kan ik benaderen?

U kunt contact opnemen met onze afdeling Klantenservice & Transport via 003171 582 15 10 of stuur een e-mail naar customerservice@velopa.com.

Ik heb kortgeleden gemaild, maar ik heb nog geen reactie ontvangen?

Wij streven er naar om al onze e-mails binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Heeft u na die tijd nog geen reactie van ons ontvangen? Dan kunt u opnieuw contact oppakken met onze afdeling Verkoop via 016 82 36 73 of stuur een e-mail naar info@velopa.be.

Ik heb een andere vraag

Indien u een andere vraag heeft, dan vragen wij u om contact op te nemen met een van onze medewerkers.

  Het artikel is toegevoegd aan uw overzicht.


  Het product is toegevoegd aan uw selectie.